Q.: Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
A.: Bestelling die volledig voltooid zijn voor 15u en op voorraad zijn, worden meestal nog dezelfde dag verzonden.
Binnen Belgïe ontvangt u uw pakket dan normaal gezien de volgende werkdag, hoogstens 2 werkdagen later. Naar andere landen zou dit binnen de week moeten zijn.
Q.: Waarom moet ik steeds verzendkosten betalen?
A.: Onze prijszettingen zijn zo scherp dat gratis verzending niet meer mogelijk is.
Immers, gratis bestaat niet. U betaalt elders de verzending gewoon samen met uw product(en).
Q.: Waarom kan ik geen reacties meer geven op productpaginas?
A.: De mogelijkheid om reacties te geven werd te vaak misbruikt voor spam.
Ook was er geen mogelijkheid voorzien (vanuit de host) om op uw vraag te antwoorden.
U kunt ons best rechtstreeks contacteren via mail, sms, Whatsapp of telefoon.
Alle mogelijkheden vind u hier.
Q.: Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
A.: Nee, dat is zeker niet verplicht. Het is wel handig indien u vaste klant wil worden. U kunt uw account naar eigendunken aanmaken en weer verwijderen. Geen enkele van uw gegevens worden gebruikt voor iets anders dan het uitvoeren van uw bestelling.
Q.: Ik vind niet wat ik zoek op uw webshop?
A.: Contacteer ons gerust met uw vraag, wij doen onze uiterste best om te leveren wat u zoekt, aan de beste prijs.
Q.: Waarom verzend u geen dieren?
A.: Het verzenden van levende dieren met een pakketdienst is in België niet mogelijk. Geen enkele firma heeft hiervoor de nodige vergunningen (ook al hebben ze dat in onze buurlanden wel)